Shaolin Kungfu Zwolle

Westerlaan 22 8011 CC Zwolle

Over Shaolin Kungfu Zwolle

Shaolin Kungfu Zwolle - The Way of Shaolin

Het Shaolin vechtport centrum in Zwolle: The Way of Shaolin biedt lessen aan in deze bijzondere vechtkunst van de Shaolin Monniken. Het is rijkserkend Leraar Martial Arts die in het jaar 2020 tot dit mooie initiatief kwam om een Shaolin school in Zwolle te openen.

Shaolin Kung Fu is voor jong en oud en is geschikt voor jeugd, mannen en vrouwen. Deze Chinese stijl wordt door velen gezien als de moeder der krijgskunsten.

Wat kunt u leren bij: The Way of Shaolin Zwolle

Het Shaolin Kung Fu heeft veel onderdelen zo leren de beoefenaars van deze krijgskunst in Zwolle: Shaolin vormen ongewapend en met wapens, Shaolin Qin Na zelfverdediging-technieken met partner, Shaolin Sanda het Chinese Kickboksen, Shaolin grondtechnieken maar ook Tai Chi en Qi Gong.

Kom gerust een keer langs voor een proefles sifu Douwe ter Horst heet u van harte welkom bij Shaolin Kungfu Zwolle.

Sportvereniging

Shaolin Kungfu Zwolle