Korfbalvereniging Emmeloord

Sportlaan 87d 8302 AX Emmeloord
0527614825 Klik om te bellen

Over Korfbalvereniging Emmeloord

Korfbal in de Noordoostpolder bestaat al meer dan 75 jaar. KV Emmeloord is in 1995 afgesplitst van de omni, en bestaat sindsdien als zelfstandige vereniging. Er is zowel een jeugdafdeling als een seniorenafdeling met in totaal zo’n 160 spelende en niet-spelende leden.

Korfbal kent een binnen en buiten seizoen. Tijdens de winterperiode zijn zowel de trainingen als de wedstrijden in de zaal. In het najaar en voorjaar/zomer wordt er buiten gespeeld. Sinds september 2018 maken we gebruik van de eigen velden, achter kantine `de Voltreffer`.

Nieuwe leden zijn bij KVE altijd van harte welkom. Er bestaat de mogelijkheid om eerst een aantal keren (gratis) mee te trainen. Je kunt dan eerst ervaren hoe leuk korfbal is, voordat je definitief beslist of je lid wilt worden.

Naast de trainingen en de competitiewedstrijden worden er voor de jeugd ook andere activiteiten georganiseerd. Hierbij kun je denken aan toernooien, familiedag, spelmiddagen en knutselactiviteiten.

Voor meer informatie kun je een mailtje sturen naar info@kvemmeloord.nl

Soort vereniging

Sportvereniging