Katholieke Studenten Vereniging Sanctus Virgilius

Oude Delft 57 2611 BC Delft
0152151695 Klik om te bellen

Over Katholieke Studenten Vereniging Sanctus Virgilius

Met ruim 2000 leden is de K.S.V. Sanctus Virgilius de grootste studentenvereniging van Delft, gevestigd in een oud klooster aan de Oude Delft 57. Al sinds 1898 heeft Virgiel de hoofddoelstelling om haar leden op sportief, cultureel en sociaal gebied te ontplooien. Alle leden zijn iedere dag welkom om met elkaar te borrelen, maar daarnaast worden er ontzettend veel activiteiten georganiseerd. Zo zijn er bijvoorbeeld uitjes naar het theater of wordt er een debat, kookworkshop of een sporttoernooi gehouden. Deze activiteiten zijn niet alleen ter ontspanning, maar vaak ook om er iets van op te steken. Alles wat er op of vanuit Virgiel gebeurt, wordt georganiseerd door de leden zelf. Voor iedereen is er dan ook volop de mogelijkheid om op welke manier dan ook organisatorische vaardigheden op te doen tijdens zijn of haar Virgieljaren.