De Blauwe Schuit Alszv

Zijlstroom 79 2353 NN Leiderdorp

Over De Blauwe Schuit Alszv

De Blauwe Schuit is een vereniging voor studenten van de Universiteit Leiden, de hogeschool van Leiden en omgeving, die van zeilen houden. Bij De Blauwe Schuit kun je zowel terecht om te zeilen als voor de gezelligheid. Activiteiten die door de Blauwe Schuit georganiseerd worden zijn onder andere instructiekampen en zeildagen, maar ook kampen waarop je gewoon kan zeilen en feesten, een kerstdiner, een watersportgala, running diners, kroegentochten en nog heel veel andere leuke activiteiten.

Om lid te worden hoef je nog niet te kunnen zeilen, er zijn genoeg mogelijkheden om dat bij ons te leren. Elke dinsdag borrelt de Blauwe Schuit vanaf 5 uur, en natuurlijk organiseren we daarnaast heel veel andere activiteiten. Lid worden kan het hele jaar door, dus niet alleen tijdens de EL CID week!

Sportvereniging
Studentenvereniging