SSR Leiden

Hogewoerd 108 2311 HT Leiden
0715120900 Klik om te bellen

Over SSR Leiden

SSR-Leiden is één van de grote vijf verenigingen in het Leidse stuudentenleven. Met haar 850 leden heerst er op de sociëteit een gezellige sfeer waar veel leden elkaar kennen, maar je ook nog altijd meer leden kan leren kennen. Op SSR is weinig verplicht, waardoor je  bij ons je studententijd helemaal kunt inrichten zoals je zelf wilt! Je kunt deelnemen aan één van de 19 disputen, één van de 45 commissies, vaak in de bar aanwezig zijn of dit allemaal tegelijk doen! SSR staat bekend om haar diversiteit waarbij er leden zijn die alternatiever zijn en leden die meer van jasje-dasje houden. Allemaal zijn het SSR-leden die samen door één deur gaan en door de toegankelijke sfeer zich hier thuis voelen.