AFS Nederland

Van Asch van Wijckstraat 9 3811 LP Amersfoort

Over AFS Nederland

Stichting AFS Nederland organiseert internationale uitwisselingen voor jongeren van 15-30 jaar. Wij zenden jongeren in het kader van onze High School en Wereldwerkprogramma’s uit naar meer dan 50 landen, en ontvangen ook meer dan 70 jongeren jaarlijks op ons ontvangende programma. Wij zijn een non-profit organisatie die voor een belangrijk deel steunt op de inzet van vrijwilligers en ons doel is om meer begrip tussen culturen te bevorderen, door mensen intensief te laten kennismaken met mensen uit andere culturen. Ons landelijk kantoor ondersteunt de activiteiten van de vrijwilligers. De vestiging in Nederland maakt deel uit van een netwerk van meer dan 80 organisaties wereldwijd en het kantoor bevindt zich in Amersfoort.