Diabetesvereniging Nederland

Fokkerstraat 17 3833 LD Leusden

Over Diabetesvereniging Nederland

Diabetesvereniging Nederland (DVN) is een actieve patiëntenorganisatie voor alle mensen met diabetes. Voluit kunnen leven met diabetes en het versterken van de positie van de patiënt, daar gaan wij voor! Dat doen we met deskundig advies, uiteenlopende activiteiten en een uitgebreid dienstenpakket waaronder praktische ondersteuning op het gebied van scholing en op het gebied van diverse thema’s (o.a. werk, rijbewijs, verzekeringen, belastingen, preventie). En om onze taak als belangenbehartiger van mensen met diabetes zo goed mogelijk te vervullen, zijn wij voortdurend in gesprek en onderhandeling met overheid, zorgverzekeraars, zorgprofessionals en andere (diabetes)organisaties. DVN kan dit allemaal doen uit naam van onze leden die ons werk van harte steunen. Kijk op www.dvn.nl voor meer informatie. Voor alle vragen over diabetes neemt u contact op met onze Klantenservice via 033 – 463 05 66 of info@dvn.nl.

Logo Diabetesvereniging Nederland

Diabetesvereniging Nederland