DSCC/DJCR 'Audentis et Virtutis'

Oude Markt 24 7511 GB Enschede
0534328384 Klik om te bellen

Over DSCC/DJCR 'Audentis et Virtutis'

Audentis is een grote studentenvereniging die gesierd wordt door een sterk traditioneel karakter. Alle 500 leden gaan in goede harmonie met elkaar om en normen en waarden staan hoog in het vaandel. Binnen de vereniging zijn heel veel dingen mogelijk. Een bruisende cultuur op sociëteit T.R.A.M. ontstaat door de bouwstenen van de vereniging: jaarclubs, disputen, studentenhuizen en subverenigingen. Je zult vriendschappen voor het leven sluiten en allerlei uitdagingen aan kunnen gaan. Niks is te gek: the sky is the limit. Van voetbalelftal, hockeyteam, zeilclub, huisband en studentenweerbaarheid tot talloze activiteiten, zoals een gala, cabaretshow, skireis, autorally en de beste feestjes. Daarnaast onderscheidt Audentis zich van andere verenigingen door haar ondernemendheid. Hét studentencafé van Enschede, ’t Gat in de Markt, wordt draaiende gehouden door leden van Audentis. Met een ambitieuze instelling zijn wij zeer betrokken bij het studentenleven. Het is dan ook geen wonder dat wanneer er iets gebeurd, je ons toonaangevend aanwezig zult zien! Audentis, een smeltkroes voor studenten die ontspanning, gezelligheid, contacten en ontplooiing zoeken; traditioneel, veelzijdig, toonaangevend en ondernemend.

Soort vereniging

Studentenvereniging