Galant vrijwilligersnetwerk

Rogier van der Weydenstraat 2 5213 CA 's-Hertogenbosch
073 615 6250 Klik om te bellen

Over Galant vrijwilligersnetwerk

Galant helpt vrijwilligers, stichtingen, verenigingen, burgerinitiatieven en ondernemers in ’s-Hertogenbosch om de lokale samenleving te versterken. Goed doen makkelijk maken: dat doet Galant door

• Matching tussen vrijwilligers en non-profit organisaties.
  • Advies op maat voor vrijwilligers, stichtingen, verenigingen en burgerinitiatieven.
  • Het koppelen van kennis, tijd en middelen van bedrijven aan lokale goede doelen.
  • Werven van sponsors en donateurs voor maatschappelijke projecten.
  • Workshops en events waarmee vrijwilligers gewaardeerd worden en zich kunnen ontwikkelen.
  • Het bieden van een inspirerend netwerk waarin vrijwilligers, organisaties en bedrijven van elkaar leren.

Ruim 40.000 inwoners van ’s-Hertogenbosch zetten zich in als vrijwilliger, bij zo'n 1200 stichtingen, verenigingen en burgerinitiatieven. Samen maken ze onze gemeente mooi, groen, sportief, sociaal en creatief. Team Galant geniet elke dag van al het mooie werk gedaan wordt in onze gemeente, uitgevoerd door betrokken en bevlogen mensen.

Galant is onafhankelijk en helder over wat je van ons mag verwachten. Kijk voor alle informatie op onze website.

Galant vrijwilligersnetwerk

Rogier van der Weydenstraat 2 5213 CA 's-Hertogenbosch