Nive, Managers Platform Nederland

Wolga 5 2491 BK Den Haag
070-7118729 Klik om te bellen

Over Nive, Managers Platform Nederland

Nive, het Managers Platform Nederland, biedt managers, directeuren en ondernemers in Nederland ieder jaar een interessant Management Development (MD) programma met intrigerende onderwerpen en sprekers. De deelnemers hebben de gelegenheid om af en toe eens te reflecteren vanuit andere perspectieven en te spreken met mensen uit andere vakgebieden. Het houdt je scherp en het leert je steeds weer om op andere wijze naar een vraagstuk te kijken. Vaak is er een lezing rond een boek, dat je dan na afloop kunt kopen.

Het Nive MD Programma bestaat uit verschillende leerlijnen:

Persoonlijke Ontwikkeling, Finance & Control, Goed Bestuur en de Inspiratieleerlijn.

Het Nive MD Programma vind je op www.nive.org/md-programma. Nive leden mogen gratis deelnemen aan dit programma! Niet leden betalen
€ 145,- per persoon. Voor meer informatie kun je bellen met Marie-Thérèse Schlatmann. Zij is bereikbaar op het telefoonnummer 06 - 20013628 of via mt.schlatmann@nive.org. Of kijk op www.nive.org.

Het Nive heeft ook Kennisnetwerken voor Bestuurssecretarissen: besloten netwerkgroepen van maximaal 20 leden die regelmatig bij elkaar komen. Deze Kennisnetwerken zijn gegroepeerd rond een thema en in een aantal gevallen regionaal georganiseerd. Meer informatie over de Nive Kennisnetwerken vind je op www.nive.org/kennisnetwerken.

Ervaar het Nive en kom langs bij een van onze bijeenkomsten!

Onze locatie

Nive, Managers Platform Nederland