Oefening Baart Kunst Muziekvereniging

Kierkamperweg 36 6721 TE Bennekom
0318413206 / 0318413435 Klik om te bellen

Over Oefening Baart Kunst Muziekvereniging

Muziekvereniging OBK is een levendige en groeiende vereniging met een prachtig eigen muziekcentrum. Naast dat het een gezellige vereniging is, musiceert OBK Bennekom op hoog niveau. Het repertoire varieert van mooi toegankelijke muziek tot verrassend moderne klanken. Ook de drumband en de twirls geven shows op hoog niveau weg.

Verschillende onderdelen
Anno 2015 heeft OBK ongeveer 170 leden, waarvan meer dan de helft jeugdleden zijn. De vereniging bestaat uit verschillende onderdelen die regelmatig samen en apart van elkaar naar buiten treden:
Het slagwerk met jeugdslagwerkgroep en drumband
De twirlgroep met diverse teams, solisten en duo's
De orkesten met een introductieorkest (Da Capo) , een opleidingsorkest (Tutti4All) en het Harmonieorkest.
Het evenementenorkest met een wisselende samenstelling

Waar kom je OBK tegen?
Zowel in theaterzalen, het eigen muziekcentrum als op straat of in de dorpskern; OBK zie en hoor je overal!

Muziekfederatie
OBK is lid van de Muziekbond Gelderland-Flevoland die is aangesloten bij de Koninklijke Nederlandse Muziek Organisatie (KNMO). De KNMO behartigt op landelijk niveau de belangen van diverse muziekverenigingen. Zowel het harmonieorkest als de drumband musiceren in de hoogste divisie van de KNMO.

Muziekvereniging

Oefening Baart Kunst Muziekvereniging