Schaakvereniging DCSV

Respect voor Christelijke levensovertuiging

Over Schaakvereniging DCSV

Profiel

De Delftse Christelijke Schaakvereniging is een bescheiden, gezellige club van gemotiveerde en gemoedelijke schakers. Topprestaties staan niet voorop. Schaakplezier en een goede sfeer vinden wij veel belangrijker. DCSV is opgericht op 25 november 1949. Het is een vereniging op Protestants Christelijke grondslag. Heden ten dage houdt dit in, dat van een lid wordt verwacht dat hij deze levensovertuiging respecteert.
DCSV stimuleert het schaken in het algemeen en in verenigingsverband in het bijzonder.

Meer informatie

Een lid van DCSV is automatisch lid van de Koninklijke Nederlandse Schaakbond en ontvangt daardoor het digitale maandblad Schaakmagazine.

Binnen DCSV kan men deelnemen aan de interne competitie, de rapidcompetitie, en de bondscompetitie.

De vereniging organiseert een of twee maal per jaar een simultaan en een open schaaktoernooi dat uit 2 avonden bestaat.

Belangstellenden kunnen altijd geheel vrijblijvend een aantal keren DCSV op onze clubavond (vrijdagavond) bezoeken en (indien mogelijk) meespelen om wat van de clubsfeer op te snuiven.

De speellocatie is Buurthuis Het Voorhof, Herman Gorterhof 165 2624 XL, Delft.

Zie de agenda op website www.dcsv.info voor alle data.

DCSV, de club waar schaken ook nog gezellig is

Schaaktoernooi

Soort vereniging